Wij gaan altijd voor een duurzame samenwerking en dat begint met een deep-dive in jouw business. Daarom hebben wij naast de kennismaking een relevante vragenlijst opgesteld voor een complete behoefteanalyse.
30% groei in maandelijkse sollicitanten
+30%
Maandelijkse groei
-48%
Lagere kosten
-48%
Stijging CSR
De uitdaging
Continue aanvoer van sollicitanten tegen de juiste kosten.
De oplossing
Specifieke search campagnes voor elk profiel.
We begonnen in Amsterdam met specifieke zoekcampagnes voor elk profiel en schaalden vervolgens op naar meerdere locaties met bijpassende advertentieteksten. Om volledige dekking en zichtbaarheid te krijgen, zijn we overgestapt op dynamische groepen.
Het resultaat
+30% Groei in sollicitanten tegen -48% van de kosten.
Onze campagne heeft geresulteerd in een maandelijkse groei in sollicitanten van 30% t.o.v. de eerdere maand. Uiteindelijk gerealiseerde groei is 164%. Door slimme biedstrategieen in te zetten hebben we tegelijkertijd de kosten per hire kunnen verlagen met 48%.
De samenwerking
Samen maandelijks sparren over de uitbreidingskans.
We hebben een prettige samenwerking met het Dirk van den Broek team. Ze begrepen snel welke KPI’s belangrijk zijn en dit maakt ons werk voor Dirk erg leuk. Maandelijks bespreken we uitbreidingskansen en vullen we gaten op die zijn ontstaan door vertrokken medewerkers. Hierdoor zijn we gegroeid van de initiële locaties naar meerdere dorpen en steden waar Dirk te vinden is.
- Koffie
- Brainstorm
- Audit
Ook resultaten behalen zoals Dirk?
Méér resultaat met een lopende campagne of is het tijd voor iets nieuws? Kom in contact met ons en ontdek hoe wij jouw doelstellingen kunnen behalen.